رویدادها آرشیو خبر ها
برتری 4 گله یووه در دیداری کاملاً تاکتیکی و فنی

برتری 4 گله یووه در دیداری کاملاً تاکتیکی و فنی

 

به درخواست مائوریتسیو ساری، بازیکنان این تیم برای رسیدن به آمادگی بیشتر و هماهنگی با سیستم مدنظر سرمربی یووه، در تمرین نوبت عصر روز چهارشنبه (هفتم اوت) با تیم دسته‌سومی نوارا دیداری تمرینی انجام دادند.

 

در این دیدار که با حضور حدود یکصد هوادار حاضر در زمین تمرینی شماره یک کانتیناسا برگزار شد، بازیکنان یووه به دستور سرمربی این تیم تنها با هدف مرور کارهای فنی و تاکتیکی و با ملاحظاتی خاص، در فضایی کاملاً تمرینی مقابل قرمزپوشان نوارا قرار گرفتند و در پایان نیز با گل‌های گونزالو هیگواین، ماریو مانژوکیچ، پائولو دیبالا و ماتیاس دلیخت بر مهمان خود غلبه کردند.
گل اول یووه در نیمه نخست و روی پاس در عمق رونالدو ضربه دقیق هیگواین وارد دروازه نوارا شد. نیمه دوم اما با ارسال کوادرادو و ضربه سر مانژو آغاز شد و در ادامه نیز همکاری کاستا و دیبالا یووه را صاحب سومین گلش در این دیدار کرد. در نهایت نیز ماتیاس دلیخت مدافع پیش‌تاخته یووه روی کرنر ارسالی از سمت راست موفق شد برای چهارمین بار دروازه نوارا را فرو بریزد.

 

رابطه دوستانه ساری با ویلیام ویالی سرمربی نوارا و البته ارتباط نزدیک باشگاه یوونتوس و نوارا یکی از مهم‌ترین دلایل در برگزاری دیدار دوستانه این دو تیم بود. نوارا در ترکیب خود در این بازی از دو بازیکن جوان و قرضی‌اش از یوونتوس (فیلیپو ماریکی و کلودیو زاپا) نیز بهره برد.

 

نکته جالب در مورد این دیدار؛ استفاده از تمامی بازیکنان یوونتوس در جریان این بازی بود. همچنین پائولو دیبالا که شایعه زیادی در خصوص جدایی‌اش از یووه به گوش می‌رسد در بخش‌هایی از دقایق حضورش در میدان و پس از خروج جورجو کیه‌لینی و لئوناردو بونوچی، بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست.

 

گفتنی است یوونتوس پیش از دیدار مقابل پارما در هفته نخست رقابت‌های فصل جدید سری A با تیم‌های اتلتیکو مادرید و یوونتوس B دیدار خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: